Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.
Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Markuzi, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
Průzkum fremní kultury ve společnosti CODI Art & Production Agency, s.r.o.
Dvořák, Jan ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury v konkrétní firmě. Práce je zaměřena na diagnostiku a popis její firemní kulturu. Na toto téma byla napsána řada publikací, které jsou použity při formulaci teoretických východisek o této problematice. V teoretické části je popsána nejen firemní kulturu a také se zaměřuje se na její vazbu s řádným fungováním pracovní organizace v dynamicky proměnném tržním prostředí. Hlavní nástroje použité pro analýzu firemní kultury představuje kvalitativní a kvantitativní průzkum. Na základě získaných informací je identifikován současný stav kultury v pracovní organizaci i formulována opatření pro nápravu nedostatků. Klíčová slova Firemní kultura, charakteristika a struktura firemní kultury, typy firemních kultur, silná a slabá firemní kultura, organizace, podnikatelské prostředí, zaměstnanci, kvalitativní průzkum, kvantitativní průzkum
Marketingová komunikace ve vybraném podniku
KREJČÍŘOVÁ, Dominika
V literárním přehledu diplomové práce na téma Marketingová komunikace ve vybraném podniku budou charakterizovány hlavní pojmy a nástroje používané v marketingové komunikaci, popsány budou její funkce a role v marketingovém mixu, představen bude i způsob plánování. V závěru přehledu budou popsány cíle marketingové komunikace a vyzdvihnuta bude i důležitost stanovení cílových skupin. V praktické části práce bude sledovaný podnik představen, bude popsána jeho činnost, poslání, současný positioning a konkrétní služby, které nabízí. Poté bude na základě analýzy používaných nástrojů, ale i z hloubkových rozhovorů a pozorování nastíněno, jak funguje marketingová komunikace vybraného podniku nyní. Následně budou definovány cílové skupiny a navrženy změny a doporučení, která se budou týkat především analyzovaných nástrojů. V úplném závěru praktické části bude navržen vlastní plán aktivit do následujícího roku, který by měl přispět ke zviditelnění sledovaného podniku u stanovených cílových skupin a ke změně vnímání a důležitosti podniku v regionu.
Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město
Sýkora, Petr ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Identita fotbalového klubu FK Dukla Jižní Město Cíle: Hlavním cílem práce je analyzovat identitu FK Dukla Jižní Město, definovat slabá místa a navrhnout inovace, které by pomohly identitu zlepšit. Metody: Kvalitativní výzkum formou interview se zástupcem vedení, kvantitativní výzkum formou dotazníku s hráči, rodiči a fanoušky; analýza konkurence; SWOT analýza. Výsledky: Doporučení, která by měla vést ke zlepšení klubové identity. Klíčová slova: Dukla, Jižní Město, fotbal, klub, podniková identita.
Identita klubu FK Viktorie Žižkov a její využití v komerční činnosti
Markuzi, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem identity fotbalového klubu FK Viktoria Žižkov a jejího komerčního využití, prostřednictvím popisné metody a hloubkových interview se zástupcem fanoušků a hráčem "A" mužstva. Hloubková interview s těmito lidmi také posloužila k vytvoření SWOT analýzy. Na základě výsledků všech metod byly vytvořeny doporučení, které by měli vést ke zlepšení klubové identity a jejího komerčního využití. Klíčová slova podniková identita, klubová identita, image klubu, FK Viktoria Žižkov
Průzkum fremní kultury ve společnosti CODI Art & Production Agency, s.r.o.
Dvořák, Jan ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Reichel, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou firemní kultury v konkrétní firmě. Práce je zaměřena na diagnostiku a popis její firemní kulturu. Na toto téma byla napsána řada publikací, které jsou použity při formulaci teoretických východisek o této problematice. V teoretické části je popsána nejen firemní kulturu a také se zaměřuje se na její vazbu s řádným fungováním pracovní organizace v dynamicky proměnném tržním prostředí. Hlavní nástroje použité pro analýzu firemní kultury představuje kvalitativní a kvantitativní průzkum. Na základě získaných informací je identifikován současný stav kultury v pracovní organizaci i formulována opatření pro nápravu nedostatků. Klíčová slova Firemní kultura, charakteristika a struktura firemní kultury, typy firemních kultur, silná a slabá firemní kultura, organizace, podnikatelské prostředí, zaměstnanci, kvalitativní průzkum, kvantitativní průzkum
Podniková identita a image neziskové organizace
Kocourková, Adéla ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Podstatou této diplomové práce je analýza podnikové identity a image ve vybrané části neziskové organizace. Dále pomocí této analýzy poskytnout dané organizaci cenné informace o tom, jak se snaží být vnímána a jak je vnímána ve skutečnosti. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na podnikovou identitu a její tři složky, dále na podstatu a význam image podniku. Stručně pak popisuje problematiku nestátních neziskových organizací. Metodická část vymezuje cíle, použité metody a respondenty práce. Praktická část vychází z teoretických poznatků první části. Nejprve je představena vybraná nezisková organizace a její část, která je předmětem výzkumu. Následné vlastní zkoumání je rozděleno na dvě části, a to na analýzu identity pomocí kvalitativního výzkumu ve formě individuálních rozhovorů a analýzu image pomocí kvantitativního výzkumu ve formě dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení pro danou neziskovou organizaci.
Podniková kultura
Pejšek, David ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Balcarová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce pojednává o tématu podnikové kultury. Cílem práce je vymezení vlivu služebního telefonu na osobní život zaměstnanců. V první, teoretické části, je blíže představen pojem podniková kultura a jsou zde definovány její základní složky a prvky. Teoretická část vychází z poznatků autorů, jejichž literatura byla použita a snaží se ucelit pohled na tuto problematiku. Druhá, praktická část této práce, podává pomocí šetření dotazníkovou formou informace o rozsahu vlivu služebních telefonů na zaměstnance v době jejich osobního volna. Na závěr je shrnut celý průzkum a jsou interpretovány výsledky šetření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.